OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Placera Personal söker löneadministratörer till längre och kortare uppdrag ute hos kund. Nu söker vi främst efter löneadministratörer med erfarenhet av Heroma.
Arbetsuppgifter
Som löneadministratör ger du råd och stöd i frågor rörande lön. Du kommer att arbeta med lönehantering från ax till limpa och kan även komma att arbeta med frågor gällande pensioner, reseräkningar med mera. Du kommer att arbeta med både tjänstemän och kollektivanställda.
Kvalifikationer
För att passa för tjänsten som löneadministratör ser vi att du har följande bakgrund:
• Några års erfarenhet som löneadministratör
• Erfarenhet av lönesystemet Heroma
• Meriterande är erfarenhet av olika kollektivavtal
Som person är du positiv, serviceinriktad och engagerad. Du arbetar på ett noggrant och strukturerat sätt. Du har lätt för att samarbeta och vill gärna fortsätta att utvecklas inom löneadministration.
Om du är intresserad av tjänsten som löneadministratör tveka inte att skicka in din ansökan omgående! Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Vi har inte möjligheten att ta emot ansökningar per brev.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719