OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter
Din huvudsakliga arbetsuppgift är att tillsammans med en kollega hantera löneadministrationen av cirka 650 löner, men det ingår även en hel del administrativa HR uppgifter, tex statistikrapportering, skriva anställningsavtal samt vara ett stöd till hela organisationen.
Om dig
Vi söker dig som har ekonomisk gymnasiekompetens eller likvärdig utbildning samt tidigare erfarenhet av löneadministration.
Det är till din fördel om du har arbetat i Hogia Lön och/eller TransPA och kanske du till och med har erfarenhet av Transports eller SEKOs kollektivavtal.
Ditt arbetssätt präglas av struktur, noggrannhet och effektivitet vilket är förutsättningar för att våra medarbetare skall få rätt lön.
Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.
Tjänsten är tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning på heltid och är placerad på vårt huvudkontor i Landskrona. Till sommaren flyttar HR-avdelningen in i våra nya lokaler som just nu är under uppbyggnad.
Om du vill veta mer om tjänsten vänligen kontakta Sofie MacLeod på 010-45 00 217 eller Maxie Apel på 010-45 00 229.
Vi tillämpar fortlöpande urval så vänta inte med din ansökan. Ansök via vår hemsida www.ohlssons.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
Personaladministratö Sofie MacLeod
0418-450217
Personaladministratö Sofie MacLeod
010-45 00 217
Personaladministratö Sofie MacLeod
010-45 00 200
Personaladministratö Sofie MacLeod
010-4500217
HR-Chef Thomas Svanberg
010-45 00 200
Driftschef Ann-Sofie Wijkander
010-4500200