OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Poolarna Assistans vi är det familjära företaget som arbetar med hjärta och hjärna. Vi har lång erfarenhet av personlig assistans. Våra medarbetare är den viktigaste pusselbiten i våra assistanser. Delar du våra värderingar som respekt, trygghet och engagemang och brinner för att öka livskvaliteten hos våra kunder då är du kanske den vi söker.
Vi söker en erfaren löneadministratör till vårt kontor i Örebro. Du ingår i ett team med Ekonomiassistent, kundansvarig och arbetar nära Verksamhetschefen. Tjänsten kräver att du har utbildning och erfarenhet inom ekonomi/löneadministration.
Arbetet innebär att du ansvarar för lönehantering, utlägg, arbetsgivarintyg, sjukfakturering, pension och har kontakt med olika myndigheter.
Vi ser helst att du har erfarenhet och goda kunskaper inom VISMA lön 600 och Fortnox eller liknande löneprogram.
Som person är du är noggrann, ansvarsfull och serviceinriktad, flexibel och har lätt för att samarbeta.
Låter detta intressant, är du Välkommen att skicka in ett personligt brev och CV. Intervjuer sker fortlöpande och tjänsten ska tillsättas i december. Introduktion sker i november.
Ett utdrag ur belastningsregistret ska uppvisas vid en ev intervju.
Välkommen att maila din ansökan till malin@poolarna.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Petra Leube
040-661 56 95
Personaladmin Zahra Blad
040-661 56 95
Emelie Oredsson
040-661 56 95
Personaladministratör Caroline Dahlberg
040-661 56 95
Administratör Caroline Dahlberg
040-661 56 95
Fatmira Kendic
040-661 56 95
Administratör Caroline Dahlberg
040-661 56 95
Kontaktperson Zahra Blad
040-661 56 95
Fatmira Kendic
040-661 56 95
Kundansvarig Marlena Kalita Rosdahl
040-661 56 95