OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Till ett konsultuppdrag med placering i centrala Falun söker vi nu en Löneadministratör. Uppdraget är för perioden slutet av April och ut året. Vi söker dig som har erfarenhet av tjänster som ekonomiassistent eller löneadministratör.
Ansvarsområden
Som löneadministratör kommer du främst att arbeta med handläggning av lönegarantier och support. Det kommer även förekomma ekonomiadministrativa arbetsuppgifter i rollen som bland annat fakturering, in- och utbetalningar. Du kommer ansvara för egna kunder.
Kvalifikationer
Du bör ha eftergymnasial utbildning inom lön och/eller ekonomi samt ha några års erfarenhet av att arbeta som löneadministratör samt ekonomiassistent. Du talar och skriver obehindrat på svenska och besitter god datorvana, gärna inom Excel. Har du erfarenhet av Hogia är det meriterande.
Du är en flexibel och serviceinriktad person med god kommunikativ förmåga och van vid att arbeta självständigt. Du är noggrann, professionell och van vid att hålla ett högt tempo.
Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044