OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du arbetat med hela löneprocessen?
Trivs du i en supporterande löneroll?
Vill du arbeta i ett team av härliga kollegor?
Svarar du ja på frågorna, då är det dig vi söker!
Arbetsuppgifter
Som löneadministratör kommer du att arbeta självständigt med lönehantering för både tjänstemän och kollektivanställlda. Jobbet innebär många kontakter både internt och externt och det är därmed viktigt att du är kommunikativ och trivs med att hålla en hög servicenivå. Du har en god social kompetens och mycket energi, noggrann, är prestigelös och har stor ansvarskänsla.
Kvalifikationer
Jobbet ställer krav på att du har utbildning inom lön, HR eller ekonomi samt erfarenhet av löneadministration för både tjänstemän och kollektivanställda.
Du är bra på att planera, strukturera och prioritera. Du är van att ta ansvar och att få med andra kollegor vid gemensamma arbetsuppgifter, likväl som du också kan arbeta självständigt. Du har ett professionellt förhållningssätt och har erfarenhet av att ge support i lönerelaterade frågor till medarbetare och chefer.
För att lyckas i rollen krävs det att du håller dig uppdaterad på nyheter och vill lära dig mer. Du har en analytisk förmåga som hjälper dig att förstå och se detaljer. Du har ett pedagogiskt förhållningssätt som hjälper dig att besvara och hantera frågor och supportsituationer.