OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Till vår kund söker vi en löneadministratör för en tjänst på 50%. Tanken är att det till en början är en inhyrning för att sedan övergå i en anställning hos vår kund.
I rollen som löneadministratör kommer du bland annat få arbeta med att:
* skapa utbetalningslistor
* färdigställa lönespecifikationer
* sammanställa statistik till myndigheter
* ha kontakt med pensionsbolag
* semesterlöner
Vi ser också att du har viss erfarenhet av kundreskontra.
Din profil
Du har lägst gymnasieutbildning och gärna en påbyggnadsutbildning inom löneadministration. Du har tidigare erfarenhet inom löner och är en fena på kollektivavtal. Som person är du självgående och trivs med ordning och reda.
Du bör ha en utpräglad känsla för service och arbetar lika väl i grupp som på egen hand.
Om företaget
BemanningsKontoret är ett auktoriserat bemanning och rekryteringsföretag i Göteborg och vi utmärker oss i vårt engagemang för kund och medarbetare. Verksamheten präglas av flexibilitet, lyhördhet och service och vi tror på kvalitet, personlig dialog och att ha ett nära samarbete med våra kunder och personal.
Du söker tjänsten med ett uppdaterat CV och mejla din ansökan till info@bemanningskontoret.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Katarina Fred
Catrine Ramsten
Catrine Ramsten
Catrine Ramsten
Katarina Fred
Katarina Fred
Katarina Fred
0727-463010
Kim Amprazis
Emma Nilsson
Christian Haraldsson