OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Humana är Sveriges största företag inom personlig assistans och individ- och familjeomsorg. Vi är en kvalitetsaktör inom äldreomsorg och LSS-boenden samt har skola för elever med funktionsnedsättning. Vi är 14 000 medarbetare i Sverige och Norge som arbetar efter samma vision. Alla har rätt till ett bra liv. Läs mer på www.humana.se
Humana söker nu en vikarierande löneadministratör till löneavdelningen i Örebro. Avdelningen består av ca 20 löneadministratörer som arbetar för våra kunder i hela Sverige.
Arbetsuppgifter
Som löneadministratör är din huvudsakliga arbetsuppgift att administrera löner och omkostnader för personliga assistenter och kunder. Du kommer att arbeta med tidrapportering, löneregistrering, förmånsbeskattning, hantering av traktamenten och utlägg. I tjänsten ingår daglig telefonkontakt med kunder, personliga assistenter och myndigheter.
Kvalifikationer
Vi söker dig som vill arbeta efter våra värdeord glädje, engagemang och ansvar. Vi ser gärna att du har erfarenhet från administrativt arbete, service och kundkontakt samt har god datorvana. Har du dessutom arbetat som löneadministratör och har kunskap om vårt löneprogram Agresso är det extra meriterande.
Som person är du noggrann, strukturerad, ansvarsfull och har förmåga att arbeta såväl självständigt som i grupp. För att trivas i rollen krävs att du är van att hantera flera saker samtidigt, vilket ställer höga krav på flexibilitet och stresstålighet. Du har telefonvana, erfarenhet av kundkontakter samt är van att leverera service på hög nivå och på ett affärsmässigt sätt.
Vi förväntar oss att våra medarbetare vid alla tillfällen ska ge utomordentlig service till våra kunder, assistenter och samarbetspartners. Det innebär även att ge god service till sina kollegor och medvetet arbeta för ett bra arbetsklimat.
Vi erbjuder
Vi är ett tillväxtföretag som erbjuder spännande och varierande arbete tillsammans med kunniga, engagerade och trevliga kollegor.
Tjänsten är ett vikariat för en föräldraledig kollega och sträcker sig som längst till och med september 2018. Tillträde så snart som möjligt. Sista ansökningsdatum är 2017-01-24, men vi hanterar löpande de ansökningar som inkommer.
Sökande till denna tjänst kan komma att få besvara MAP och Matrigmatest.
Vi tar endast emot ansökningar via nedanstående länk.
Kontaktpersoner på detta företaget
anna gustafsson, kundansvarig
08- 599 299 31
Vanessa Åkermo, Rekryteringskoordinator
Malin Tidbeck, Kundansvarig
0
Malin Tidbeck, Kundansvarig
Linnéa Sanfridson, Kundansvarig
08 - 599 299 46
Emma Bjurbäck, Kund- och assistentansvarig
0859929940
Nina Pakseresht, Kund och assistentansvarig
0859929939
Ako Abdulla, KA
0
Emma Bjurbäck, kundansvarig
08-59929940
Joakim Andersson, Kund- och assistentansvarig