OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Löneadminstratörer
Löneadministratörer - se hit!
Vi ser ett ökat behov för löneadministratörer hos våran kunder, och söker nu flera löneadministratörer. Du kommer få arbeta i moderna och digitaliserade system med fokus på effektivitet och god leverans så att du kan känna dig trygg och stolt i ditt arbete
Uppdragsgivare: Randstad AB
Ort: Örebro
Omfattning: Heltid
Arbetsbeskrivning
Support mot kund och kundens anställda i alla typer av frågor och funderingar, samt personadministration i lönesystem. Du kommer få jobba med lönebearbetning, beräkning i lönesystem och producera lönespecifikationer samt löneutbetalning. Det ingår också hantering av pension/- övriga försäkringar för kundens anställda, samt årsskiftesrutiner.
Kvalifikationer
Du har en eftergymnasial utbildning med inriktning mot lön. Du kan ha några år erfarenhet av lönearbete, men även ny examinerade är välkomna med sin ansökan. Du är en duktig och strukturerad administratör och en van datoranvändare.
Som konsult förväntas du snabbt komma in i nya organisationer och sätta dig in i olika kulturer och system på kort tid. Tjänsten innebär många kontakter och det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person är du analytisk och noggrann. Du är affärsmässig, drivande och van att arbeta självständigt. Därtill förväntas det att du levererar och bidrar med kompetens, effektivitet och erfarenhet.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Om Randstad
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.
Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.
Sista ansökningsdag: Löpande tillsättning.
Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Eirin Nygren – 073-343 44 50
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström