OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss
Clockwork är det nya bemannings- och rekryteringsföretaget. Vi har lång erfarenhet från bemanningsbranschen och vet hur viktigt det är med stark lokal närvaro. Som ett fullserviceföretag inom bemanning och rekrytering hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla delar av bolaget. Våra tjänster täcker allt från bemanning av industripersonal och tjänstemän, skolpersonal och större integrationsprojekt. Clockwork har idag ca 400 anställda och finns på elva orter från Stockholm i söder till Piteå i norr. Som ett led i att vara en av bemanningsbranschens mest attraktiva arbetsgivare fokuserar vi extra på friskvård med målet att ha branschens friskaste personal. Hos Clockwork är det människorna som gör skillnad. För mer info gå in på www.clockworkpersonal.se
Dina arbetsuppgifter
Clockwork söker för kunds räkning en driven och erfaren löneadministratör till Avesta. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat löneadministration‚ köra fram löne– och skatteuppgifter‚ betala ut arvoden och ersättningar osv. Du kan komma att stötta ekonomiavdelningen i både lättare ekonomiskt och administrativt arbete.
Din profil
Vi söker dig som har en relevant utbildning eller erfarenhet inom lön. Det är meriterande om du arbetat i lönesystemet Briljant. Du är prestigelös‚ engagerad och en teamplayer. Vidare är du ansvarstagande‚ självgående och har en god förmåga att snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter och system. Du bör vara kvalitetsmedveten samt inneha ett kritiskt tänk. Du har respekt för deadlines‚ är stresstålig‚ positiv till förändringar och processförbättringar samt van vid kundkontakt.
Som konsult hos Clockwork ingår du i vårt team av kompetenta kollegor, där alla strävar mot målet att vara en kraftkälla för företag och människor som vill utvecklas. Ett av våra mål är att ha branschens friskaste personal, därför erbjuder vi dig som konsult ett generöst friskvårdsbidrag. Hos Clockwork är det människorna som gör skillnad, och det är på goda relationer vi bygger hela vår verksamhet. Kan du identifiera dig som en av oss? Då är du varmt välkommen med din ansökan!
För mer information är du varmt välkommen att kontakta konsultchef Angelica Carlsson på tfn: 0733-51 27 04.
Vi arbetar löpande med intervjuer, ansök därför så snart som möjligt via www.clockworkpersonal.se, dock senast den 31 mars 2017.
Uppdragets längd: 3-5 månader
Start: 1 april
Omfattning: Deltid/heltid
Kontaktpersoner på detta företaget
Angelica Carlsson
0733512704
Jan Johansson
Anders Hultgren
0733512701
Jan Johansson
0733512702
Jan Johansson
0733-512702
Petter Myhlback
Petter Myhlback
0733-512703
Petter Myhlback
Angelica Carlsson
Helena Lundqvist Cabrera