Löneadministratör

Arbetsbeskrivning

Adecco är världens ledande bemanningsföretag. Vi arbetar som en komplett HR partner till våra kunder inom områdena; Uthyrning, Rekrytering, Outsourcing och Career Services. Adecco har en lång erfarenhet av att erbjuda våra globala och lokala kunder optimala bemanningslösningar inom Ekonomi och Finans. Detta innebär att vi kan erbjuda våra anställda intressanta uppdrag på attraktiva företag. Arbetsuppgifter Vi vill att du har erfarenhet av, ett par eller flera, av följande arbetsuppgifter: - Leverantörsreskontra & kundreskontra - Registrera och administrera löner - Momshantering - God engelska, andra språk är även en merit Vem söker vi? Ett krav att du har erfarenhet av ett eller gärna flera lönesystem. Det är viktigt att du uppskattar växlande arbetsmiljöer och företagskulturer samt att du snabbt sätter dig in nya situationer och uppfattar helheter. Viljan att ge våra kunder en god service är en självklarhet. Vad erbjuder vi dig? Tillvidareanställning hos Adecco AB. Utifrån din kompetens och dina ambitioner ger Adecco dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Med varierande uppdrag skaffar du dig på kort tid en bred erfarenhet samt ett stort kontaktnät. Intresserad? Har annonsen fångat ditt intresse så är du välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco, Jönköping
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 27 september 2006
  • Ansök senast: 27 oktober 2006

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010