OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Löneadministratör 50%
Arbetsbeskrivning
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter som löneadministratör är:
Arbeta med hela lönekedjan
Utläggsredovisning
Tidsredovisning
Utfärda bankutbetalningar
Hantera skattedeklarationer
Ta fram statistik
Vem är du?
För att trivas i denna roll krävs att du har en god helhetsförståelse, kunskap och intresse för löneprocessen, från ax till limpa. Det är en fördel om du har några års erfarenhet som löneadministratör men du kan även vara klar med din utbildning och söker din första utmaning inom området.
Vi ser gärna att du har en KY-utbildning inom löneområdet. Du har mycket goda kunskaper i Excel och behärskar engelska både i tal och skrift. Det är meriterande om du har arbetat med Hogia Lön men det viktiga är att du har rutin och systemvana med dig inom lön.
Som person är du självgående, prestigelös och har hög integritet. Du har mycket god förmåga att planera, strukturera och prioritera ditt arbete och är administrativt lagd. Du är även noggrann och tålmodig med en hög grad av servicekänsla med fokus på att utveckla.
Vad kan Plaza erbjuda dig?
Vi erbjuder dig ett intressant och ansvarsfullt arbete på ett framgångsrikt medieföretag. Arbetsklimatet präglas av öppenhet, gott samarbete och stort engagemang. Rollen är bred, omväxlande, verksamhetsnära och inte minst utvecklande för dig med intresse inom lön. Hur du vill lägga upp arbetstiden är flexibelt. Kontoret är beläget på Kungsholmen och våra lokaler är ljusa och moderna.
Kontaktperson
Har du frågor gällande tjänsten är du varmt välkommen att höra av dig till Lena Rosén, ekonomichef Plaza Publishing Group på 08-55 11 88 26. Om du känner att det här är tjänsten du gått och väntat på ska du genast skicka din ansökan till lena.rosen@plazapublishing.se. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstidens utgång.
Motivera gärna i din ansökan varför du vill arbeta 50%.
Sista ansökningsdag : 2013-05-31
Tillträdesdag : juni månad el enligt ök