Löneadministratör 50%

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu till vår kund en löneadministratör på 50%.Dvs allt från de manuella tidrapporterna till årsskiftesrutiner.Arbetet som löneadministratör innebär interna samt externa kontakter med olika myndigheter.Du kommer även att sköta vissa administrativa uppgifter kring pension.Kunskap om lagar och avtal som påverkar kommunal löneadministration är meriterande då vi följer Kommunals avtal.[ Din Erfarenhet[ Du som är intresserad av detta arbete bör ha minst två års erfarenhet av löneadministrativt arbete, vara noggran, serviceinriktad och med hög integritet.Du har erfarenhet av lönesystemet HogiaLön+ och van att hantera ob-tillägg samt jour-ersättningar.Du är väl förtrogen med Excel.Dina personliga egenskaper Du måste ha lätt för att kommunicera och knyta goda kontakter.Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.[ [ [

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Maria Osihn
+46 86939431
Kristin Bernström
+46 729889024
Carin Wall
072 988 90 07
Jonna Blom
+46 72 988 90 42
Johanna Stigedahl
+46 72 988 90 49, +46 72 988 90 49
Peter Engström
+46 (0)12-2269035, +46 (0)72 988 90 35
Peter Engström
08-693 94 17
Johan Dahlén

Joakim Pergefors Eriksson
+46 729889051, +46 729889051

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Stockholm
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 16 juli 2010
  • Ansök senast: 15 augusti 2010

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


Lönekonsult till Löneenheten

Lönekonsult till Löneenheten

26 november 2024

26 november 2024

26 november 2024