OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Stiftelsen Bladins skola består av montessoriförskola, grundskola, internationell skola samt gymnasium och har idag totalt ca 780 elever. Vi söker dig som har några års erfarenhet av lönehantering för såväl lärare/tjänstemän som kollektivanställda. I arbetsuppgifterna ingår bl a: Registrering i lönesystem (Kontek Lön) Behandling av persondata Frånvaroregistrering Löneutbetalningar Semesterhantering Skatt /arbetsgivaravgift Rapport Collectum/Försäkringskassa Kontrolluppgifter Utskrift arbetsgivarintyg Statistik SCB Årsrapporteringar FORA Utöver ovanstående kommer du även att delta vid personalrekryteringar, utarbeta anställningsavtal samt ta hand om övriga frågor från vår personal. Lämplig bakgrund: Gymnasieutbildning, gärna inom ekonomi, samt några års erfarenhet av lönearbete - gärna med såväl ferielönetjänster / uppehållslönetjänster som semestertjänster - samt god kännedom om lagar/avtal. Goda kunskaper i engelska, såväl tal som skrift, krävs. Som person är du ordningsam, ansvarstagande, flexibel samt har förmåga att arbeta självständigt.
Kontaktpersoner på detta företaget
HR-Löneadmin Kim Lundborg Olsson
PreSchool CoOrdinator Vivien Björnestrand
Rektor Grundskolan Bodil Svensson
Bladins Skola
Coordinator Vivien Björnestrand
040-98 79 70
Verksamhetschef Katrin Smith
040-156866
HR-chef Kim Lundborg Olsson
040-615 37 04
Kanslichef Anneli Eliasson
040-615 37 00
Verksamhetschef Ia Malmgren
040-91 03 70
John Fitzgerald