Löneadministratör, 50%

Arbetsbeskrivning

Stiftelsen Bladins skola består av montessoriförskola, grundskola, internationell skola samt gymnasium och har idag totalt ca 780 elever. Vi söker dig som har några års erfarenhet av lönehantering för såväl lärare/tjänstemän som kollektivanställda. I arbetsuppgifterna ingår bl a: Registrering i lönesystem (Kontek Lön) Behandling av persondata Frånvaroregistrering Löneutbetalningar Semesterhantering Skatt /arbetsgivaravgift Rapport Collectum/Försäkringskassa Kontrolluppgifter Utskrift arbetsgivarintyg Statistik SCB Årsrapporteringar FORA Utöver ovanstående kommer du även att delta vid personalrekryteringar, utarbeta anställningsavtal samt ta hand om övriga frågor från vår personal. Lämplig bakgrund: Gymnasieutbildning, gärna inom ekonomi, samt några års erfarenhet av lönearbete - gärna med såväl ferielönetjänster / uppehållslönetjänster som semestertjänster - samt god kännedom om lagar/avtal. Goda kunskaper i engelska, såväl tal som skrift, krävs. Som person är du ordningsam, ansvarstagande, flexibel samt har förmåga att arbeta självständigt.

Kontaktpersoner på detta företaget

HR-Löneadmin Kim Lundborg Olsson

PreSchool CoOrdinator Vivien Björnestrand

Rektor Grundskolan Bodil Svensson

Bladins Skola

Coordinator Vivien Björnestrand
040-98 79 70
Verksamhetschef Katrin Smith
040-156866
HR-chef Kim Lundborg Olsson
040-615 37 04
Kanslichef Anneli Eliasson
040-615 37 00
Verksamhetschef Ia Malmgren
040-91 03 70
John Fitzgerald

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bladins skola
  • 1 plats
  • Deltid
  • Publicerat: 15 april 2010
  • Ansök senast: 30 april 2010

Besöksadress

Själlandstorget 1
Malmö

Postadress

Box 20093
MALMÖ, 20074

Liknande jobb


26 november 2024

26 november 2024

25 november 2024