OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi en duktig löneadministratör!
För ett uppdrag hos ett stort företag i Göteborg på initialt 6 månader, söker vi nu en löneadministratör. I din roll kommer du bla. administrera och handlägga löner för de anställda på företaget. Arbetet består vidare utav bland annat justering av tidrapportering, löpande registrering och kontroller i lönesystemet.
Huvudsakliga ansvarsområden
* Administrera och handlägga löner och tid för de anställda på företaget
* Löpande registrering och kontroller i lönesystemet
* Kontakt med myndigheter vad gäller arbetsgivarintyg och andra HR personalrelaterade uppgifter.
Din profil
* Någon tidigare erfarenhet från löneadministration
* Eftergymnasial relevant utbildning
* HR administration
* Förståelse för kollektivavtal
* Excel
* Goda kunskaper i engelska i tal och skrift
* God kommunikationsförmåga
* Ha en hög kapacitet
Meriterande
* Kunskap inom ekonomi
* SAP
* Concur
Vi arbetar med löpande urval så skicka gärna dina ansökan omgående!