OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda.Adeccos globala huvudkontor ligger i Schweiz och den totala omsättningen ligger på ca SEK 170 miljarder. Vi söker personal som har erfarenhet av löneadministration.Du kommer att arbeta inom vår uthyrningsverksamhet i Malmö med omnejd.Dina arbetsuppgifter som löneadministratör består bland annat av; *Inrapportering av löner *sjuklönehantering *god kännedom om kollektivavtal för tjänstemän och kollektivanställda.*kontakter med myndigheter *diverse övriga förekommande arbetsuppgifter inom lönehantering.Som person ser vi att du är serviceinriktad, stresstålig, har ordning och reda.Meriterande är att du behärskar engelska i tal och skrift, datakunskaper i form av Officepaketet, Word, Excel och något lönesystem.Arbetstiden är dagtid och på heltid. Eftersom uppdragen startar relativt omgående är det viktigt att du redan idag skickar in din ansökan då vi arbetar med löpande urval.Mer information om tjänsterna och Adecco kommer du att få när du blir kallad till intervju. Att vara konsult för Adecco skapar många möjligheter.Du får en bred kompetens från skiftande branscher och företag och knyter värdefulla kontakter.Att vara konsult kan även vara en språngbräda in till lika attractiva arbetsgivare. Du söker tjänsten genom att lägga in dina uppgifter på vår hemsida och klicka in på "Ansök".