OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Idag finns Randstad i tjugo länder med över 2.500 lokal avdelningar i Europa, Nordamerika och Asien. På Randstad har vi specialiserat oss på att hjälpa företag med kompetent personal inom Administration, Kontor, Ekonomi, Finans, Teknik, IT, Produktion & Lager. Med ca 700 medarbetare i Stockholm, Göteborg, Nyköping, Norrköping och Västerås är vi idag ett av landets ledande bemanningsföretag. Varje dag går runt 325.000 Randstad-medarbetare ut och jobbar hos våra kunder, inom alla tänkbara branscher. Det gör Randstad till ett av de största bemanningsföretagen i världen. Randstad Sverige är medlem i Svenskt Näringsliv och är auktoriserat av Bemanningsföretagen, som ingår i Almega. Vi söker nu[för kunds räkning[en erfaren löneadministratör för ett uppdrag på obestämd tid men[troligen fram till vårsommaren. Kunden är ett[tekniskt konsultföretag som ligger på Södermalm. Arbetsuppgifter Du kommer att tillsammans med löneavdelningen[ansvara för bolagets löneadministration, med arbetsuppgifter som t.ex. löneutbetalning,[beräkning av sjukfrånvaro och ledighet, reseräkningar, semesterberäkning och semesterskuld. Utbildning / ErfarenhetVi söker dig som har erfarenhet av att jobba med löneadministration. Du bör ha erfarenhet av Hogia Lön Plus, Flex (reseräkningar), PA- analysator, Microsoft Office (Excel) och[Tjänstemannaavtal. Personliga egenskaper För att passa till tjänsten tror vi att du är en stresstålig och noggrann person med god administrativ förmåga. Vänligen sök snarast via vår hemsida om det låter intressant!
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Maria Osihn
+46 86939431
Kristin Bernström
+46 729889024
Carin Wall
072 988 90 07
Jonna Blom
+46 72 988 90 42
Johanna Stigedahl
+46 72 988 90 49, +46 72 988 90 49
Peter Engström
+46 (0)12-2269035, +46 (0)72 988 90 35
Peter Engström
08-693 94 17
Johan Dahlén
Joakim Pergefors Eriksson
+46 729889051, +46 729889051