OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Söker du utmaning, och är ett löneproffs ?Du ingår i ett skandinaviskt team på 3 personer, med ansvar för lönehanteringen i Sverige.Till en början kommer du att arbeta på vårt skandinaviska huvudkontor i Glostrup.I slutet av 2007 flyttar vi till nya lokaler i Roskilde, som då blir din arbetsort.Dina arbetsuppgifter kommer att innebära: - helhetsansvar ca 300 löner för vår personal i Sverige med lönekörning för tjänstemanna- och kollektivsidan.- täta kontakter med personalavdelning och arbetsledare.- god kännedom om lagar, avtal, lönesystem, resereglemente och pensioner.Kvalifikationer och kunskaper: - erfarenhet av löneadminstration.- kunskaper i Excel och Office.- har du arbetat i agda PS är det meriterande.- du är ansvarstagande, strukturerad och noggrann.- du arbetar självständigt, är pålitlig och har lätt för att samarbeta.Positiv miljö med utvecklingsmöjligheter: Vi erbjuder ett spännande och stimulerande arbete i ett internationellt företag, som tror på att framgång för medarbetaren innebär framgång för Lyreco.Vi har många utvecklings- och karriärmöjligheter och en positiv arbetsmiljö, där alla har lust att göra sitt bästa. Ansökningsfrist: 21 maj 2007 Ange referens nr.: DK_63_07
Kontaktpersoner på detta företaget
Recruitment Manager Lasse Jansen
+45 23 33 11 56
Head of New Business Claus Skibby
+45 23 33 10 67