OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Lernia Bemanning AB rekryterar och hyr ut yrkesarbetare och tekniska tjänstemän till industri-, teknik- och logistikföretag. Lernia Bemanning är ett dotterbolag till Lernia AB som erbjuder kompetensförsörjning över hela Sverige. Lernia är kvalitets och miljöcertifierat. Besök gärna www.lernia.se För kunds räkning söker vi en löneadministratör. Arbetsuppgifter - Tidsrapportering, dag och skiftarbete - Beräkningar av bonus i exel - Schemaläggningar - Övrigt förekommande administrativa arbetsuppgifter Erfarenhet/kompetenskrav Ekonomisk utbildning, erfarenhet av lönerapportering, gärna arbetat i Movex och Timekey. Du är noggrann och strukturerad i ditt arbetssätt. Som person bör du vara serviceinriktad och ha god samarbetsförmåga. Intervjuer sker löpande så skicka din ansökan redan idag!