OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Olivia Personlig Assistans är en större assistanssamordnare. Vi erbjuder funktionshindrade råd och stöd när det gäller att anställa personliga assistenter och administrera den personliga assistansen. Vi har idag 200 uppdragsgivare och drygt 900 assistenter som gör ett fint jobb varje dag året runt. Vi finns på ett 10-tal platser i landet. Vi söker en löneadminstratör till Olivias lönekontor som är beläget i Hallstahammar. Arbetet innefattar löneberedning, hantera anställda i lönesystemet, ta fram listor, statistik, avtalstolkningar, ta fram rapporter ur lönesystemet för olika ändamål mm Utbildning och erfarenhet av löneadministration.[Kunskap[i officepaketet. Gärna erfarenhet av Hogia Lön+.
Kontaktpersoner på detta företaget
Menekse Alagöz
08-4427388
Jennie Erwing
08-522 825 51
Eva Horneij
0707-78 13 34
Camilla Larsson
018-4728001
Elisabeth Hesselgren
073-9429294
Matilda Sandberg
013-261710
Sara Axelson Sahlén
031-389 77 32
Monica Hjertstedt
018-472 8004
Ewa Ekholm
018-4728002
Anna Carlzon
0470-782600