OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Särnmark erbjuder sedan 1992 individuellt utformad service i form av administration, kompetensutveckling, råd och stöd (lagstiftningsområden LSS och LASS) till personer som är berättigade till personlig assistans. Flertalet av Särnmarks drygt 170 kunder driver sin assistans i enskilda firmor och är därmed både arbetsledare och arbetsgivare för sina personliga assistenter. På kontoret är vi ca 20 medarbetare och vi sitter i nya lokaler i Solna Business Park (Sundbybergs station med T-bana och pendel). Vi söker nu dig som vill arbeta som Löneadministratör. Dina arbetsuppgifter Inskanning, inläggning och kontroll av tidrapporter. Inläggning av anställningsavtal. Fackavgifter, skattedeklarationer, utmätningar och intyg. Samt övrigt förekommande uppgifter på en löneavdelning. Kvalifikationer och erfarenheter . Du har ett intresse för och gärna erfarenhet från vårt verksamhetsområde. . Du klarar av snabba omställningar mellan olika arbetsuppgifter och periodvis högre arbetsbelastning. . Du har god administrativ förmåga och kan uttrycka dig väl i tal och skrift. . Du har erfarenhet av timlönehantering. Meriterande om du har kunskaper i Hogia Lön som är de löneprogram vi använder oss av. Arbetet med att tillsätta tjänsten kommer att ske omgående varför vi gärna ser att du skickar in din ansökan så snart som möjligt. Ange i din ansökan när du har möjlighet att tillträda tjänsten.
Kontaktpersoner på detta företaget
Särnmark Assistans Särnmark Assistans, Särnmark Assistans
Särnmark Assistans
HR-ansvarig Karolina Carrick
08-505 920 16
Carina Molin, Assistansrådgivare
072-0653699 eller 054-7773774
Carina Molin, Assistansrådgivare
072-065 36 99 eller 054-777 37 74