OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en löneadministratör till vår uthyrningsverksamhet.Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda.Våra verksamhetsområden är uthyrning, rekrytering, entreprenad och karriärutveckling.Adecco är auktoriserat.Arbetsuppgifter vi vill att du har (helt eller delvis) erfarenhet av.- Lagar och avtal.- Skatteberäkning.- Statliga löner.- Registrering.- Kontrolluppgifter.- Sammanställt underlag.Vem söker vi?Vi söker Dig som har högskole/universitetsutbildning inom ekonomi, samt har erfarenhet av löneadministration.Du kan Excel och övriga officepaketet.Det är viktigt att du uppskattar omväxlande arbetsmiljöer och företagskulturer, samt att du snabbt sätter dig in i nya situationer och uppfattar helheter.Viljan att ge våra kunder en god service är en självklarhet.Vad erbjuder vi dig?Utifrån din kompetens och dina ambitioner ger Adecco dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till jobb som ofta aldrig kommer ut på den öppna marknaden.Med varierande uppdrag skaffar du dig på kort tid en bred erfarenhet samt ett stort kontaktnät.Intresserad?Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden.Vi tar endast emot ansökningar via vår hemsida www.adecco.se där du registrerar ditt CV.