OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
SYSteam arbetar som strategisk helhetsleverantör inom IT och erbjuder tjänster inom management, engineering, affärssystem, systemutveckling/integration samt teknisk infrastruktur och drift. SYSteam fungerar dels som helhetsleverantör till små och medelstora företag och dels som specialist gentemot större företag och utvalda branscher. Denna specialistkunskap erbjuds även till SME-segmentet. Ingående insikt om kundens verksamhet och processer tillsammans med omfattande kunskap inom informationsteknik gör att SYSteam kan tillföra affärsnytta. SYSteam har kontor och dotterbolag på drygt 50 orter i Norden, har drygt 1 000 anställda och ägs av norska ErgoGroup. SYSteam Shared Services har cirka 50 medarbetare som bistår SYSteamkoncernens bolag med redovisning, lön, kundtjänst och controllingtjänster. Vi följer våra kunder från verksamhets- och behovsanalys, via kravbeskrivningar och realisering till uppföljning och vidareutveckling. Vi tar ansvar för hela processen och känner delaktighet i våra kunders tillväxt. Vi söker dig som är löneadministratör för att bli ännu bättre! Du har flera års erfarenhet av kvalificerade uppgifter inom personal- och löneadministration, samt redovisning. Dina ambitioner inkluderar att utveckla rutiner, medverka i projekt för att förbättra och förnya verksamhetsprocesser, såväl internt som för dina kunder. Det är en självklarhet för dig att följa nyheter samt förändringar i avtal, lagar och förordningar inom personal- och löneområdet. Erfarenhet från Hogia Lön och Personal är en merit. Om du likt oss tror på långsiktiga och aktiva relationer i samverkan, tycker om att ta ansvar och hjälpa dina kunder - tror vi att du har goda möjligheter att trivas hos oss på SYSteam. Placeringsort: Huskvarna Tillträde: Snarast möjligt Sök tjänsten via www.systeam.se/ledigajobb. Vi vill ha din ansökan så snart som möjligt. Läs mer om SYSteam på www.systeam.se