OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Personal Roslagen är ett bemannings- och rekryteringsföretag som grundades år 2000 och har kontor i Norrtälje och Åkersberga. Vi arbetar med personaluthyrning och rekrytering i de flesta branscher och yrken.
Vi söker nu en löneadministratör / ekonomiassistent för uthyrning till en av våra kunder i Norrtäljetrakten. Efter en viss tids uthyrning kommer tjänsten att övergå till anställning hos kund. Du kommer att ha ansvar för löneadministrationen och även arbeta med bl.a. löpande bokföring, diverse inköp, leverantörsfakturor, etc. Du kommer även att jobba med viss personaladministration.
Arbetsstart så snart som möjligt. Tjänsten är på heltid.
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Som person ser vi gärna att du är noggrann, strukturerad och har god samarbetsförmåga. Du är van med datorer och digitala miljöer och är van att arbeta med Officepaketet. Du är flexibel och tar till dig nya arbetsuppgifter med lätthet.
Eftersom vår kund finns i Roslagen måste du vara bosatt i Roslagen. Vi kommer att kalla sökande till intervjuer vartefter ansökningar inkommer, varför du bör sända in din ansökan snarast.
Kontaktpersoner på detta företaget
Karoline
Karoline Andersson
Mikaela
Hannele
Jennica
Stefan
Angelica
Stefan Palm
Angelica Hörnquist