Löneadministratör / ekonomiassistent

Löneadministratör / ekonomiassistent

Arbetsbeskrivning

Personal Roslagen är ett bemannings- och rekryteringsföretag som grundades år 2000 och har kontor i Norrtälje och Åkersberga. Vi arbetar med personaluthyrning och rekrytering i de flesta branscher och yrken.

Vi söker nu en löneadministratör / ekonomiassistent för uthyrning till en av våra kunder i Norrtäljetrakten. Efter en viss tids uthyrning kommer tjänsten att övergå till anställning hos kund. Du kommer att ha ansvar för löneadministrationen och även arbeta med bl.a. löpande bokföring, diverse inköp, leverantörsfakturor, etc. Du kommer även att jobba med viss personaladministration.

Arbetsstart så snart som möjligt. Tjänsten är på heltid.

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Som person ser vi gärna att du är noggrann, strukturerad och har god samarbetsförmåga. Du är van med datorer och digitala miljöer och är van att arbeta med Officepaketet. Du är flexibel och tar till dig nya arbetsuppgifter med lätthet.

Eftersom vår kund finns i Roslagen måste du vara bosatt i Roslagen. Vi kommer att kalla sökande till intervjuer vartefter ansökningar inkommer, varför du bör sända in din ansökan snarast.

Kontaktpersoner på detta företaget

Karoline

Karoline Andersson

Mikaela

Hannele

Jennica

Stefan

Angelica

Stefan Palm

Angelica Hörnquist

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Personal Roslagen
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 november 2022
  • Ansök senast: 17 december 2022

Besöksadress

Hantverkaregatan 18
None

Postadress

Hantverkaregatan 18
Norrtälje, 76130

Liknande jobb


21 november 2024