OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Långholmen Hotell & Restaurang AB är ett privat bolag som driver hotell-, vandrarhem-, konferens- och restaurangverksamhet i det gamla ombyggda Kronohäktet på Långholmen. Verksamheten omsätter ca 58 miljoner/år. Vi erbjuder Dig arbete på den fängslande gröna ön Långholmen mitt i Stockholm i en fantastisk arbetsmiljö, med trevliga arbetskamrater och flexibla arbetstider. Vi söker dig med erfarenhet inom både löneadministration och löpande ekonomiarbete för en tillsvidareanställning på 80 %. Arbetet består av lönebearbetning för ca 120 st anställda per månad samt sedvanliga uppgifter inom löneadministration såsom utbetalningar, statistik, rapportering, kontrolluppgifter, semesterberäkning, försäkringsadministration samt agera support till medarbetare i löne- och rehabiliteringsfrågor. Du kommer dessutom att arbeta med löpande redovisning, avstämningar och övrigt förekommande uppgifter på ekonomiavdelningen. Det är ett krav att du har några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Vi ser gärna att du tycker om att arbeta självständigt, är noggrann, tar egna initiativ och att du är en social person då arbetet innebär många kontakter internt och externt. Meriterande är goda kunskaper i HTF- & HRF-avtalen, Hogia Lön, Hogia Ekonomisystem och Excel. Vi ser framemot din ansökan!