OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
LRQA är ett världsledande certifieringsföretag med verksamhet i 120 länder. I Göteborg finns huvudkontoret, 45 anställda, för området Norden, Baltikum, Ryssland samt centrala Europa. Vi erbjuder bl a certifiering av ledningssystem, utbildning, personcertifiering, verifiering av system för livsmedelssäkerhet och EU direktiv. Vi söker nu en ersättare till vår löneadministratör / ekonomiassistent. Dina arbetsuppgifter: * Administrera löner, löneprogram Kontek. * Administrera reseräkningar. * Administrera skatter och arbetsgivaravgifter. * Bokföra och stämma av lönekonton. * Hålla dig uppdaterad om förändringar i avtal och regler för personal. * Arbeta i vårt interna affärssystem JD Edwards. * Leverantörsreskontra och utbetalningar. * Kommunicera med personal. Kvalifikationer: * Du har några års erfarenhet av löneadministration. * Du har en grundläggande ekonomiutbildning. * Du är kompetent och rutinerad inom ditt område. * Du är förtrogen med kollektivavtal, skatteregler och olika personalersättningar. * Du är en van datoranvändare. * Eftersom det är en internationell miljö har du goda kunskaper i engelska i både tal och skrift. * Som person är du noggrann, driven och kan arbeta självständigt. * Eftersom du har kontakt med personal måste du också kunna samarbeta, vara lyhörd och social.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ela Berntsson