OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du erfarenhet av löner och är på jakt efter nya utmaningar?För en fast rekrytering till en av våra kunder söker vi en driven och framåt administratör.Vår kund är ett snabbt växande företag med kontor i Solna. Arbetsuppgifter: Du kommer att vara en del av en lönegrupp på tre personer.Tillsammans med din grupp ansvarar ni för att alla förekommande uppgifter inom löneadministration, såsom tidrapportering, lönebearbetning, semesterlöneberäkningar samt även efterarbete i samband med löneutbetalningar. Kvalifikationer: Du har minst två års erfarenhet av att arbeta med löner.Som person är du framåt, strukturerad och kommunikativ.Har du praktisk erfarenhet av ekonomiarbete är det mycket meriterande.Erfarenhet av lönesystemet Movex är ett plus.Du kommer att arbeta i ett team och ha många kontakter internt och externt inom företaget, så för att trivas med tjänsten är det en förutsättning att du är social och samarbetsvillig. Vi erbjuder: Det här är en möjlighet för rätt person att få arbeta i en utvecklande och expansiv miljö.Företaget är beläget i Solna.För rätt person erbjuder vi en fast tjänst med goda utvecklingsmöjligheter.Tjänsten ska tillsättas omgående. Ansökan: Tycker du att detta låter intressant?Intervjuer kommer att hållas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut.Välkommen med din ansökan!Kelly Financial Resources är specialister på HR-lösningar inom ekonomi och finans.
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Åsa Olofsson
08-546 511 00