OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad, administration, teknik och IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Tjänsten Tjänsten är ett uppdrag som löneadministratör på halvtid under ett halvår med start i september. Tjänsten är belägen på kundföretagets kontor på Gärdet i Stockholm. Arbetsuppgifter I rollen som löneadministratör kommer du: * Ansvara för löneadministrationen av ca 135 tjänstemannalöner inkl. efterrapportering * Framtagning och presentation av nyckeltal, headcount och annan personalstatistik * Deltagande i budget- och prognosarbete * Administration av friskprofiler * Systemförvaltning av lönesystemet POL * Administrativt ansvar för företagets förmånsbilar Kvalifikationer För tjänsten krävs: * Minst tre års erfarenhet av löneadministrativt arbete * Goda kunskaper i affärsystemet POL * Väl insatt i tjänstemannavtalet Som person ser vi att du är noggrann, analytisk och ansvarsfull.[ Varmt välkommen med din ansökan Urval och intervjuer sker löpande, vi har inte möjlighet att ta emot ansökningar via brev.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719