OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Academic Work är Nordens största bemannings- och rekryteringsföretag för studenter och unga akademiker.Vi erbjuder extrajobb, heltidsjobb och rekryteringar inom de flesta områden och branscher.Vår mission är att skapa möjlighet för studenter att få arbetslivserfarenhet vid sidan av sina studier samt hjälpa dem till ett fast jobb.Varje månad har vi ca 5 000 konsulter ute på olika uppdrag.Internt på våra kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Örebro och Linköping jobbar cirka 200 heltidsanställda. Information om uppdraget: Vi söker nu en löneadministratör till en av våra kunder inom pappersindustrin.Kunden är en större aktör på marknaden och de behöver nu förstärkning på ekonomikontoret.De har sina lokaler i utkanten av Karlstad.Du tar hand om reseräkningar, bedömning av underlag, registrering av sjukfrånvaro samt ersättningsnivåer för kollektivanställda.Du kommer att arbeta i ett team med sju personer. Krav på person: Du som söker skall ha god erfarenhet av löneadministration i AgDa.Du behärskar både tidrapportering, löneutbetalning och i viss utsträckning arbetsrätt.I övrigt är du en noggrann, trevlig och positiv medarbetare! Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Academic work men arbeta ute hos en av våra kunder.Som konsult på Academic work är du snabbare, smartare och hungrigare och då vi tillsätter våra uppdrag löpande vill vi tipsa dig om att vara snabb in med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Konsultchef Camilla Bäckelin
08-56 24 4867
Konsultchef Emelie Johansson
Head of Talent Acquisition Emelie Johansson
031-339 73 21
Konsultchef Louise Grammatikas
031-3523382
0701617310
Consultant Manager Per Nordin
0722459288
Consultant Manager Per Nordin
070- 522 37 91
Konsultchef Catrin Wiberg
0313523372
0701619545
Consultant Manager Maria Sehlstedt
090-200 62 75
Consultant Manager Maria Sehlstedt
090-2006275
Head of Talent Acquisition Emelie Johansson