Löneadministratör i Lysekil

Löneadministratör i Lysekil

Arbetsbeskrivning

Är du engagerad och självgåendelöneadministratör med erfarenhet av Hogia? Vi på Bemannia söker nu en talangfull konsult!Om uppdraget
Vi på Bemannia söker nu en löneadministratör till ett mindre kommunalt bolag i Lysekil. Vi söker en engagerad och noggrann löneadministratör för ett konsultuppdrag där du kommer att tillhöra ett mindre team med stor kunskap! Som löneadministratör söker vi dig som är noggrann och kan arbeta självständigt.
Konsultuppdraget önskas starta omgående och preliminärt pågå i tre månader på heltid (100%). Distansarbete är möjligt 2 dagar i veckan.
Dina arbetsuppgifter
Vi sökerdig som är trygg i att arbeta självständigti lönesystemet Hogia. Du kommer att administrera cirka 100 löner för bolagets räkning.
Du kan även komma att:
Besvara frågor kring personalens löner och villkor avseende semester, pension, försäkring med mera
Stötta HR-avdelningen i diverse ekonomiärenden
Ansvara för att företagets löneprocess fungerar smidigt och minimera antalet felaktiga utbetalningar


Dina kvalifikationer
Tidigare arbetslivserfarenhet som löneadministratör
Goda kunskaper i Hogia lönesystem
Utmärkta kommunikativa färdigheter i svenska, både muntligt och skriftligt
Erfarenhet av kommunal lönehantering är meriterande


Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 11 oktober 2024
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Pernilla Gärden, pernilla.garden@bemannia.se
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 072 175 40 00
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 oktober 2024
  • Ansök senast: 11 oktober 2024

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


8 oktober 2024

8 oktober 2024