OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu finns möjligheten att jobba med ett spännande uppdrag som löneadministratör där vi söker dig som är strukturerad och lösningsorienterad! Uppdragsgivaren fortsätter växa och har nu behov av en medarbetare till deras härliga team i Boden. Vill du tillsammans med vår kund fortsätta utvecklas? Då kan du vara den vi letar efter!
Om kunden
Företaget driver primärt sin verksamhet i Norrbotten, men finns över hela Sverige. Dom söker ständigt nya medarbetare och lägger stor vikt kring kompetens och kvalitet.
Om dig
Vi lägger stor vikt på personliga egenskaper och söker dig som är strukturerad med ett sinne för problemlösning. Här är det även viktigt att du tidigare jobbat med lönehanterings-ärenden inom bygg eller industribranschen. Du kan hantera flera ärenden samtidigt och lämnar ingenting ogjort. Att kunna kan bidra till en härlig arbetsmiljö och jobba självständigt är något du värderar högt. Administrativa arbetsuppgifter är något du trivs med.
Du kommer jobba nära företagets ekonom och hjälpa till med exempelvis löner, transaktioner, kollektivavtals-ärenden och enklare bokföringsärenden.
Företaget gör kontinuerligt drogtester och kan begära utdrag av brottsregister då verksamheten hanterar känslig information.
Krav / erfarenheter
• Organiserad & strukturerad
• Lönehantering
• Facklig kunskap
• Enklare bokföring
Meriterande
• Utbildning inom löneadministration eller liknande
• Familjär med IF Metall/teknikföretagen kollektivavtal
• Tidigare jobbat som ekonomiassistent / löneadministratör
Tjänsten är på heltid med tillträde enligt överenskommelse. Nordisk kompetens sköter rekryteringen och om du har frågor är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare Viktor Karlsson, viktor@nordiskkompetens.se. Telefon - 070 600 87 40.
Vi rekryterar löpande och anställer när rätt kandidat kommer in, därför rekommenderar vi att du inte väntar med att skicka in din ansökan!