Löneadministratör inom Personlig assistans

Arbetsbeskrivning

Löneadministratör sökes med erfarenhet inom personlig assistans
Vi söker en löneadministratör med kunskap inom personlig assistans.
Här är detaljerna:
Arbetsuppgifter:
Ansvara för lönehantering och administration för våra personliga assistenter.
Hantera löneutbetalningar, skatter, och andra lönerelaterade frågor.
Kommunicera med assistenter och svara på deras lönerelaterade frågor.
Kvalifikationer:
Erfarenhet: Minst två års erfarenhet av löneadministration.
Körkort: B-körkort är ett krav.
Vi erbjuder:
En viktig roll där du kan påverka och göra skillnad för våra kunder.
Ett engagerat team och en positiv arbetsmiljö.
Möjlighet att utvecklas och växa inom företaget.
Anställningsform: sex månads provanställning. Tillsvidareanställning på heltid.
Placering: Malmö
Vänligen skicka ditt CV och personligt brev till info@famacassistans.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Malmö Malmö
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 maj 2024
  • Ansök senast: 28 juni 2024

Postadress

centrum
Malmö, 20001

Liknande jobb


Redovisningsekonom/Löneadministratör

Redovisningsekonom/Löneadministratör

20 december 2024

Erfaren Lönekonsult

Erfaren Lönekonsult

20 december 2024

Lönesystemspecialist

Lönesystemspecialist

20 december 2024