OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Personalpoolen är totalleverantör inom området rekrytering, bemanning samt olika interimslösningar. Vi har kontor i Örebro och har hela Sverige som arbetsområde. Vi har funnits sedan 2003 och under de här åren har vi rekryterat och bemannat personer till både statliga myndigheter och till näringslivet.
Vi söker nu för kunds räkning en löneadministratör som kan vara behjälplig under ett antal månader. Arbetet kommer att vara ansvarig för drygt 150 löner (tjänstemannalöner och kollektivlöner), vilket innebär allt från sammanställning av löneunderlag, lönebearbetning samt efterarbete. Idag är det mycket manuell hantering av löneprocessen.
Som person behöver du vara självgående och kunna arbeta strukturerat. Effektivitet och noggrannhet är ytterligare egenskaper som utmärker dig.
Du har tidigare erfarenhet av att arbeta med bl a Excel, Word, Power Point och Hogia Lön.
Tjänsten är en bemanning med tillträde omgående och fram till februari 2017.
Heltid, måndag - fredag.
Placeringsort: Örebro
Vi önskar din CV samt ditt personliga brev oss tillhanda senast 2016-10-13. Urval kommer att ske löpande.
Ansökan görs via www.personalpoolen.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulrika Goldkuhl
019-12 60 01
Agnetha Paulsson
019-12 60 05
Åsa Quarfordt
019-12 60 05
Pernilla Dawidson
019-126059
Agnetha Paulsson
019-12 60 74
Pernilla Dawidson
019-126005
Åsa Quarfordt
019-12 60 49
Rekryteringskonsult Åsa Quarfordt
019-12 60 49
konsultansvarig Pernilla Dawidson
019-126059
Ulrika Goldkuhl
019-126001