OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
Lernia är en av Sveriges ledande kompetenspartners inom utbildning, bemanning och omställning. Vi utvecklar människor, företag och organisationer med rätt kompetenslösningar i arbetslivets och arbetsmarknadens alla skeden. Vi bidrar till en bättre matchning på arbetsmarknaden och ser till att fler människor kommer i egenförsörjning och att fler företag och organisationer kan stärka sin konkurrenskraft.
Arbetsuppgifter
För kunds räkning söker vi dig som har erfarenhet av löneadministration för uppdrag hos kund strax utanför centrala Varberg. Uppdraget är tänkt att starta senast 1/5 och pågå i 4 månader. Den första månaden kommer du ha möjlighet att få upplärning och överlämning av befintlig resurs. Du kommer arbeta i ett team, men ansvara för dina egna processer och ditt eget ansvarsområde. Tjänsten innefattar enklare löneadministration som registrering och kontroll i samband med löneutbetalningar, ihop med hantering av lönerelaterade intyg.
Formell kompetens
Tjänsten kräver relevant utbildning samt ett par års arbetslivserfarenhet inom yrket.
Du behärska svenska obehindrat i tal och skrift.
Personliga egenskaper
För att vara den vi söker är du noggrann, ansvarstagande och samarbetsvillig. Du trivs i en administrativ roll där du arbetar mot deadline och tydliga mål. Din flexibilitet och serviceförmåga ser vi som en självklarhet.
Passar detta in på dig? Ansök redan i dag! Rekryteringsprocessen sker fortlöpnade.
Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort
Visstidsanställning/Heltid/Varberg
Tillträdesdag
Enligt överenskommelse
Information
För mer information om tjänsten når du mig på: jessica.andersson@lernia.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Anders Jansson
Håkan Karlsson
Lena Bengtsson
Lena Bengtsson
0722-54 13 42
Susanna Saravanja
0722541337
Pernilla Nilsson
Håkan Karlsson
0722-54 13 24
Pernilla Nilsson
0722-54 13 63
Mia Petersson
Lena Sagström