OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens största HR-partner inom rekrytering, bemanning och konsulttjänster.I Sverige har vi ca 60 kontor och 6000 anställda.Vi är auktoriserade.Adecco söker dig som vill ha en snabbare, enklare och mer flexibel arbetsmarknad.Genom oss får du tillgång till tjänster som aldrig når den öppna marknaden. Just nu söker vi en löneadministratör med ekonomikunskap till en av våra kunder i Norrköping.Uppdraget sträcker sig minst 6 månader. Arbetsuppgifter Som löneadminstratör ansvarar du för lönekörning, uträkning av pension, semester mm. Du kommer också att arbeta med leverantörsreskontra, kundreskontra samt momsdeklaration.Om du är rätt person kan du påverka tjänsten och dess innehåll gällande administrativa arbetsuppgifter samt kundkontakt Kvalifikationer För att lyckas i rollen behöver du ha goda kunskaper kring lönehantering.Gärna erfarenhet av allmänt ekonomiarbete.System som används är SPCS, ej ett krav men meriterande.Som person är du prestigelös, självständig och driftig.Du har lätt för att lära och är inte rädd för nya utmaningar. Då urval och intervjuer sker löpande önskar vi din ansökan redan idag.Vi hoppas på att rätt kandidat kan börja tjänsten i mitten augusti. Du söker tjänsten genom att registrera ditt CV på vår hemsida www.adecco.se