Löneadministratör med ekonomikunskaper

Arbetsbeskrivning

Personalpoolen är totalleverantör inom området rekrytering, bemanning samt olika interimslösningar. Vi har kontor i Örebro och har hela Sverige som arbetsområde. Vi har funnits sedan 2003 och under de här åren har vi rekryterat och bemannat personer till både statliga myndigheter och till näringslivet.

Vi söker för kunds räkning en erfaren ekonomiassistent med goda kunskaper inom lönehantering.


Dina arbetsuppgifter kommer bestå av löpande bokföring, kund- samt leverantörsreskontra, betalningar, fakturering, avstämningar, löneadministration inkl kontrolluppgifter, kontakter med Collectum och AF mm.

Viss bemanning av växel samt reception förekommer.

Som person är du noggrann, ansvarstagande och flexibel. Du ser vad som behöver göras och hjälper till där det behövs. Du tycker om att jobba självständigt men trivs även bra i grupp.

Du har god datavana och behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. Företaget använder sig av lönesystemet Crona så erfarenhet av det är en merit. Affärssystemet är Visma.

Tjänsten är en bemanning med start omgående men för rätt person finns goda möjligheter till tillsvidareanställning därefter.

Arbetstid mån-fre 7-16.

Vi önskar din ansökan med cv samt personligt brev oss tillhanda senast 8/5-2016 på www.personalpoolen.se/jobb. Urval kommer dock ske löpande.

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulrika Goldkuhl
019-12 60 01
Agnetha Paulsson
019-12 60 05
Åsa Quarfordt
019-12 60 05
Pernilla Dawidson
019-126059
Agnetha Paulsson
019-12 60 74
Pernilla Dawidson
019-126005
Åsa Quarfordt
019-12 60 49
Rekryteringskonsult Åsa Quarfordt
019-12 60 49
konsultansvarig Pernilla Dawidson
019-126059
Ulrika Goldkuhl
019-126001

Sammanfattning

Besöksadress

Engelbrektsgatan 8 70142 ÖREBRO
None

Postadress

Engelbrektsgatan 8
ÖREBRO, 70142

Liknande jobb


27 december 2024

Lönekonsult i Agda

27 december 2024

Senior Lönespecialist

27 december 2024

27 december 2024