OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För kunds räkning söker vi nu en löneadministratör som har erfarenhet av arbete på ett större företag eller statligt verk. I rollen ingår att ansvara för administrationen kring ca 500 löner eller mer. Du kommer att hantera supportärenden via mail och telefon rörande personal- och lönefrågor. Då företaget precis har bytt till lönesystemet Heroma är det ett stort plus om du har erfarenhet av det, samt kan utbilda andra i det systemet. Arbetet kräver god kommunikations- och samarbetsförmåga. Vi söker dig med några års erfarenhet av löneadministrativt arbete. Då arbetet innefattar support är det viktigt att Du är självgående och trygg i din yrkesroll och är van att arbeta serviceinriktat och administrativt. Som person är du ansvarstagande, strukturerad och noggrann. Du är också positiv av naturen och kan bidra till den goda stämningen i företaget. Meriterande är om du har goda kunskaper och är självgående med systemet Heroma, har du erfarenhet av Palett går det också bra. Urvalsprocessen kommer att ske löpande så ansök därför gärna redan idag på www.proffice.se.