Löneadministratör med kunskap i Hogia Lön Plus

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Vi söker för vår kunds räkning en duktig löneadministratör med erfarenhet av Hogia Lön Plus, gärna även modulerna Hogia tid och Hogia resa.

Dina arbetsuppgifter är att arbeta brett med löneadministration/hela löneprocessen. Vår kund är en outsourcingpartner och hjälper sina kunder att förenkla och effektivisera löne- och HR-processerna med hjälp av systemstöd och tjänster.
Tjänsten är på heltid. Vår kund erbjuder helhetslösningar inom HR och lön och sitter i fina lokaler på Södermalm i Stockholm.

Din profil
Vi söker dig som har några års erfarenhet som löneadministratör. Du kan arbeta självständigt och ta ett stort eget ansvar.
Då vår kund arbetar i Hogia Lön Plus krävs det att du ha goda kunskap i detta system.
För att trivas i rollen bör du också ha goda kunskaper i Excel samt en förståelse för kollektivavtal.
För övrigt så är du flexibel, social och serviceminded samt har goda kunskaper i svenska och engelska.

Vi ser gärna att du har erfarenhet av outsourcing.

Uppdraget är till en början en uthyrning men vår kund ser ett långsiktigt behov och för rätt person finns det därför stora möjligheter till överrekrytering efter sex månader.


Sista ansökningsdag
Välkommen med din ansökan redan idag, då urval och intervjuer sker löpande.

Om oss
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande företag inom bemanning och rekrytering inriktat mot teknik, IT och industri. Vi är auktoriserade genom Bemanningsföretagen Almega och har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Våra konsulter är vår främsta tillgång och vi erbjuder friskvårdsbidrag samt försäkringar för att du som konsult ska trivas och må bra. Ledorden i vår verksamhet är kreativitet, ansvar och kompetens.

Vi startade vår verksamhet 2003 och har idag kontor på tio orter i Sverige. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har dagligen mellan 350-400 konsulter ute på uppdrag. Koncernbolaget Maxkompetens Sverige AB är noterat på Nasdaq First North under kortnamnet MAXK och i koncernen ingår även elevhälsabolaget SkolPool Sverige AB.


Om kunden
Vår kund är ett stort nordiskt bolag med ca 500 anställda som specialiserar sig på applikationer och IT-lösningar inom lönehantering och HR. De arbetar både mot den privata och offentliga sektorn. Vår kund har utvecklat lönesystem och HR-lösningar i över 30 år och deras lösningar säkerställer 16 miljoner löneutbetalningar per år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Li Lövebrant
08-120 753 03
Li Lövebrant
08-120 753 05
Daniel Stenberg
08-12075308
Kristina Lindberg
0470-723388
Rebecca Moberg
0705-461222
Madeleine Göransson

Madeleine Göransson
0733-205636
Madeleine Göransson
0733205636
Kristina Lindberg

Sanna Hagelin
0733205638

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Maxkompetens Konsult AB
  • 2 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 28 mars 2017

Besöksadress

Framtidsvägen 12, Växjö
None

Postadress

Herkulesgatan 12
Stockholm, 11152

Liknande jobb


22 november 2024

21 november 2024

31 oktober 2024

24 september 2024