OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter
Nu söker vi en löneadministratör med kunskaper inom HR, till ett av våra kundföretag med start i Augusti.
Arbetsuppgifterna är:
- Löpande löneadministration
- Avtalshantering
- Statistik inför budgetarbete
- SAM
- Hantering av anställningsavtal, introduktion, rehab planer
- Schemaläggning
Formell kompetens
- Relevant utbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet
- B-körkort och tillgång till bil
Din bakgrund
Du som söker har några års arbetslivserfarenhet som löneadministratör och erfarenhet av HR frågor.
Meriterande om du har erfarenheter av AGDA PS lönesystem.
Du ska ha ett eget driv, vara idérik, arbeta självständigt.
Personliga egenskaper
Stor vikt kommer läggas vid dina personliga egenskaper och det är viktigt att du är:
- Ordningsam, noggrann och flexibel
- En god kommunikatör och ambassadör
- En duktig nätverkare och kreativt lagd person
- En lagspelare med god förmåga att samarbeta med olika typer av människor
- Självständig
Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort
Tillsvidare/Deltid 75%/Växjö
Tillträdesdag
Start Augusti
Lernia är vägen framåt
Lernia Bemanning stärker kundernas konkurrenskraft genom effektiva bemanningslösningar. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag som rekryterar och hyr ut personal i hela Sverige. Vi ingår i Lernia, ett av Sveriges ledande kunskapsföretag inom utbildning och bemanning. Vi vet att kompetens gör skillnad. Besök gärna www.lernia.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Lundqvist
Malin Richardson
Louise Öman
Malin Richardson
072-254 11 11
Linda Lundqvist
0722-541118
Magnus Jonsson
Louise Öman
0722-541119
Madeleine Fransson