OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Nu söker vi dig som är intresserad av att jobba med löneadministration på deltid!
I tjänsten administrerar du löner ca 4dagar/månad åt vårt kundföretag i Torshälla. Företaget har ca 40 anställda.
För att vara aktuell för tjänsten behöver du ha tidigare erfarenhet av dessa arbetsuppgifter.
Kvalifikationer
Som person har du lätt att lära samt är självgående. Personen som har denna tjänst idag kommer inom kort att gå i pension, men kommer finnas tillgänglig för upplärning. Sedan tar du själv över ansvaret över all löneadministration. Därav är du ansvarstagande och noggrann. Uppstart kommer att ske under augusti månad. Välkommen med din ansökan redan idag!
Om Best bemanning & rekrytering
- Vi matchar företagens bemanningsbehov med rätt kompetens
Vi kallar oss Best av flera anledningar. Dels har vi många års erfarenhet av rekryteringsbranschen och stenkoll på den lokala marknaden. Dessutom har vi byggt upp ett stort kontaktnät och en diger kandidatbank – det gör att vi snabbt och smidigt kan matcha rätt medarbetare med företagens bemanningsbehov.
Men det absolut besta med oss är våra medarbetare. Vi vet att ju bättre vi tar hand om våra anställda, desto bättre förutsättningar ger vi dem till att utvecklas. Därför arbetar vi individuellt med våra medarbetare och månar om deras intressen. Vi gör helt enkelt det besta vi kan för dem, i med- och motgång. Det är den inställningen som byggt vår verksamhet och gjort oss best på bemanning.
Best erbjuder bemanning- och rekryteringstjänster till företag, organisationer och myndigheter i Mälardalen. Vi är en verksamhetsnära aktör med god kännedom om de lokala förutsättningarna – därför kan vi erbjuda tjänster av god kvalitet som skapar engagemang, närhet, snabbhet och flexibilitet.
Vi är best på
- Administration
- Ekonomi
- Fastighetsskötsel
- Industri
- Lager och logistik
- Mark och anläggning
- Sälj och marknad
- Teknik
- Transport
Urval sker löpande. Ansök redan idag!