OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
LÖNEADMINISTRATÖR PÅ DELTID TILL FÖRETAG I GÖTEBORG
Vill du arbeta som löneadministration på deltid med en flexibla arbetstider? Tjänsten är på ca 25% och innebär en inhyrning hos en av Eternis kunder under månaderna maj-augusti.
ARBETSUPPGIFTER
Du kommer arbeta självständigt med löneadministration enligt nedan arbetsuppgifter:
Löneberedning för kollektivanställda
Kontroll av tidrapporter
Löneregistreringar och justering i lönesystemet
Kontroller och kvalitetssäkringar
PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och vi söker dig som är noggrann, prestigelös, ansvarstagande och har ett öga för siffror. Vidare är du strukturerad och van vid att arbeta självständigt. Du är van vid att lösa problem och trivs med att hålla en hög servicenivå.
Du har tidigare erfarenhet av arbete som löneadministratör inom detaljhandeln
Goda kunskaper i Hogia Lön Plus
Högst meriterande är kunskaper i Hogia Personal och/eller SAP HR
Goda kunskaper i Officepaketet
Noggrann
Ansvarsfull
Flexibel
OM TJÄNSTEN
Tjänsten som löneadministratör är ett konsultuppdrag på ca 25% som varar mellan maj-augusti månad. Du blir anställd av Eterni Sweden AB och arbetar som uthyrd konsult hos vår kund.
ÖVRIG INFORMATION
Då tjänsten ska tillsättas omgående arbetar vi löpande med urvalet så vänta inte med att skicka in din ansökan. Dina frågor angående rekryteringsprocessen svarar Linda Peterson på.
VARMT VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN!