Löneadministratör på deltid 25-50%

Arbetsbeskrivning

Lernia AB

Arbetsuppgifter
Vi söker för kunds räkning en löneadministratör. Arbetet innebär att självständigt arbeta med löneadministration enligt gällande lagar och kollektivavtal i systemet Hogia. Lönerna gäller både kollektiv- och tjänstemannasidan. I dina arbetsuppgifter ingår även att granska och utbetala reseräkningar för företagets anställda och framtagande av personalstatistik.

Din bakgrund
För att passa för rollen bör du ha relevant utbildning och några års erfarenhet av att arbeta med löner. God datavana är ett krav och erfarenhet av Hogia är meriterande.

Personliga egenskaper
Vi söker dig som är nogrann, ordningssam och trygg i dig själv.

Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort
Visstidsanställning/deltid/Köping

Tillträdesdag
Urvalet kommer att ske löpande så tveka inte att skicka in din ansökan.

Lernia är vägen framåt
Lernia Bemanning stärker kundernas konkurrenskraft genom effektiva bemanningslösningar. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag som rekryterar och hyr ut personal i hela Sverige. Vi ingår i Lernia, ett av Sveriges ledande kunskapsföretag inom utbildning och bemanning. Vi vet att kompetens gör skillnad. Besök gärna www.lernia.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 12 november 2013

Postadress

Maskingatan 5, plan 6
GÖTEBORG, 41764

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024

22 november 2024

Lönespecialist

22 november 2024