OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss
Uppsala Stadsmission arbetar för människor som lever i utsatthet och utanförskap. Vi bygger på en kristen värdegrund och är en ideell förening. I våra verksamheter erbjuds bland annat öppna mötesplatser, enskilt stöd, arbetsträning och socialt företagande. Vi vill att människor ska återfå kontrollen över sina liv, känna hopp och livsglädje, samt tillhörighet i samhället.
Uppsala Stadsmission strävar efter att skapa jämlika möjligheter och förutsättningar för alla deltagare oavsett ålder, kön, etnicitet, religion, sexuell läggning eller funktionshinder.
Om tjänsten
Tjänsten är på 50% med tillträde från november eller efter överenskommelse. Det är en tillsvidareanställning med sex månaders provanställning. Vårt kontor ligger på Sysslomansgatan 8 i centrala Uppsala.
Arbetsuppgifter
- Löneadministration
- Tolkningar och tillämpningar av lagar och avtal
- Stöd och service till alla anställda i frågor om tidredovisning och lön
- Övriga administrativa uppgifter
Personliga egenskaper
Du ska vara noggrann, serviceinriktad och ta ansvar. Du ska kunna arbeta självständigt inom ditt ansvarsområde och samarbeta bra i ett vidare perspektiv.
Kompetens
Du ska ha erfarenhet av arbete som löneadministratör, hela processen. Du ska vara en van datoranvändare med goda kunskaper i Officepaketet samt goda kunskaper i svenska språket, både i tal och skrift.
Information om tjänsten
Ekonomi- och administrativ chef Karin Thornberg Arvidsson 070-257 71 56, karin.t.arvidsson@uppsalastadsmission.se HR-ansvarig Marie Nordwall 072-451 76 42, marie.nordwall@uppsalastadsmission.se
Urval och ansökan
Välkommen med din ansökan genom ett personligt brev och CV. Intervjuer kan komma att ske löpande under ansökningstiden gång.