OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
2MNordic är ett svenskt IT-konsultföretag som grundades 2001. Vi tillhandahåller enastående digitala lösningar genom att skapa innovativa produkter med spjutspetsteknologi.
Följ länken för en kort videopresentation om vårt företag: https://www.youtube.com/watch?v=D_PqzQ5J5Ac
Har du erfarenhet av att jobba som löneadministratör och vill ge dig på ett spännande uppdrag på en prestigelös arbetsplats där alla våra medarbetare har bakgrund från olika länder? Då kan detta vara något för just dig! Välkommen in med din ansökan redan idag
Arbetsuppgifter
Upprätta löner för 40 anställda
Upprätta tidrapporter enligt rapportering från kund
Ha löpande kontakt med anställda och svara på frågor relaterade deras löner
Administrera utlägg
Vi söker dig som
Har en utbildning inom löneadministration eller minst 3 års erfarenhet av lönehantering och administration
Har en annan typ av sysselsättning eller är pensionär
Har goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift (svenska är inte krav)
Vi är ett litet team så därför ser vi att du är en positiv person som trivs att samarbeta med oss kollegor samtidigt som du också är självgående. Du ansvarar själv för löneavdelningen, men du får stöd från ekonomiansvarige.
Tjänsten är på deltid 25% ( 40 timmar i månaden som motsvarar 5 dagar i månaden).
Vi tillämpar jobb på distans.
Intervjuer kommer ske löpande och vi kommer lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.