Löneadministratör på deltid till Göteborg!

Löneadministratör på deltid till Göteborg!

Arbetsbeskrivning

Har du ett flexibelt schema i skolan och vill samla värdefull erfarenhet under din utbildning? Trivs du med att ta ansvar och är självgående i ditt arbete? Vi söker nu en löneadministatör på deltid till en av regionens välkända resturangföretag. Ansök till tjänsten idag, vi arbetar med löpande urval!

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker för Masalafamiljens räkning en löneadministatör på deltid. Företaget bedriver välkända restauranger i Västra Götaland, bland annat Masala Kitchen och Ölkompaniet. Tjänsten är på 60 % och med en stor flexibilitet i upplägget av ditt arbete och kan planera det utifrån dina studier. Under sommaren finns möjlighet att arbeta på heltid, vilket gör att du i god tid kan säkra sommarens sysselsättning.

Arbetsuppgifterna består främst av att jobba med löne- och fakturahantering samt stötta upp i arbetet med löner. Efter en gedigen upplärning av kollegor arbetar du sedan självständigt med hanteringen av dessa. På kontoret som är beläget i östra Göteborg får du vara en del av en uppskattad och familjär stämning där det läggs fokus på inkludering och kultur.

Du erbjuds


* Ett meriterande deltidsjobb inom ekonomi med långsiktiga möjligheter
* Att få vara del av ett spännande företag inom en dynamisk bransch
* Ett deltidarbete med härliga kollegor och gemenskap


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande

ARBETSUPPGIFTER
* Ansvara för företagets lönehantering
* Sköta företagets interna fakturahantering
* Övriga administrativa arbetsuppgifter som tillkommer vid behov

VI SÖKER DIG SOM
* Studerar en eftergymnasial utbildning inom ekonomi
* Har god förståelse för officepaketet
* Talar och skriver obehindrat på svenska då det förekommer i det dagliga arbetet

Det är meriterande om du


* Du har arbetslivserfarenhet inom hotell- eller resturangbranschen
* Har erfarenhet av att jobba i Hogia Lön, Personalkollen eller Fortnox
* Har goda kunskaper om Excel


Som person är du:


* Självgående
* Flexibel
* Kommunikativ


Övrig information

Start: Omgående

Omfattning: 25h/vecka, Sommarjobb

Placering: Göteborg

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 oktober 2021
  • Ansök senast: 18 november 2021

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Administratör Zeppelin Mining

Administratör Zeppelin Mining

7 december 2022

2 december 2022

Payroll Specialist - Global Mobility

Payroll Specialist - Global Mobility

25 november 2022

23 november 2022