OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du kunnig inom lönehantering? Söker du efter ett uppdrag där du har möjlighet att bygga på din erfarenhet och samtidigt utvecklas? Sök då denna tjänst idag!
Om företaget
Kerry Logistics levererar helhetslösningar inom transport, spedition och lager till sina kunder. De ser sina medarbetare som sin viktigaste tillgång och lägger stor betydelse vid att skapa en positiv, trivsam och utvecklande arbetsmiljö för sin personal. Här möts du av ett öppet och prestigelöst arbetsklimat där delaktighet och engagemang genomsyrar hela företaget.
I samband med en föräldraledighet söker de nu sin nya kollega till ekonomiavdelningen som i dagsläget består av tre personer. Tjänsten är förlagd på deltid ca 30-50%.
Dina arbetsuppgifter
Du kommer bland annat att arbeta med:
• Löneförberedelser i Hogia MyTime
• Reseräkningar
• Lönekörning för både tjänstemanna- och kollektivlöner
• Lönerapporter
• Övrig administration
Din profil
Vi söker dig som har minst 1 års erfarenhet av lönehantering och förståelse för hur processen går till från ax till limpa. Du är trygg i att hantera allt från insamling av tidrapporter i system till att hantera manuella rapporter för timanställda, samt att sköta löner för både tjänstemän och kollektivanställda. Du bör vara en positiv och lösningsorienterad person som är flexibel och trivs i en föränderlig miljö. Vidare gillar du att ta ansvar och sköter ditt arbete med struktur. Behöver du hjälp i ditt arbete? Då är du inte rädd för att fråga och ser alltid till att arbetet är gjort i tid.
Framgångsfaktorer
• Minst 1 års erfarenhet av lönehantering
• Meriterande med kunskap i Hogia Lön och MyTime
• Positiv och framåt
Om oss
Resultat AB är ett bemanningsbolag med inriktning på uthyrning och rekrytering av Ekonomer. Vi är helt enkelt experter på Ekonomer!
Som anställd hos oss erbjuder vi friskvårdsbidrag och har kollektivavtal vilket medför tjänstepension och försäkringar. För mer information om oss, titta gärna in på vår hemsida (www.resultatab.se) och följ oss på Instagram (www.instagram.com/resultatab).
Ansökan
START: April
OMFATTNING: Deltid, 30-50%
PLACERING: Borås
LÖN: Enligt överenskommelse
KONTAKT: Ebba Jensen
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2019-07-01
Denna tjänst är en hyra på 12 månader där du är anställd av oss på Resultat AB och arbetar hos Kerry Logistics. Låter detta som en intressant utmaning? Vi uppskattar om du ansöker omgående då urval och intervjuer sker löpande då tjänsten ska tillsättas inom kort. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Ebba Jensen, 073-039 44 00