OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter
Du kommer att vara spindeln i nätet där du kommer att sköta beställningar, bokningar, bekräfta leveranser samt vara behjälplig i det dagliga administrativa arbetet.
Formell kompetens
Avslutat gymnasium, gärna med inriktning på administration och ekonomi.
Din bakgrund
Om du har erfarenhet av administrativa jobb eller från ex. receptionsarbete så är detta meriterande.
Personliga egenskaper
Du är energifylld och har lätt för att samarbeta. Tar gärna tag i nya utmanande uppgifter och ser med noggrannhet till att hantera uppgifterna i mål. Du trivs i en miljö med mycket tempo och du är en person med positiv energi. Du förstår engelska i tal och skrift då detta är koncernspråk.
Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort
Timanställd/Deltid/Jönköping
Tillträdesdag
Enligt överenskommelse.
Information
På grund av stort antal sökande kommer vi inte hinna besvara frågor via telefon gällande denna annons under pågående annonseringsperiod. Vi svarar självklart gärna på frågor gällande tjänsten om du blir kallad till en intervju.
Lernia är vägen framåt
Lernia är en av Sveriges ledande kompetenspartners inom utbildning, bemanning och omställning. Vi utvecklar människor, företag och organisationer med rätt kompetenslösningar i arbetslivets och arbetsmarknadens alla skeden. Vi bidrar till en bättre matchning på arbetsmarknaden och ser till att fler människor kommer i egenförsörjning och att fler företag och organisationer kan stärka sin konkurrenskraft.
Kontaktpersoner på detta företaget
Valentina Mancu
Fia Strid
Valentina Milojevic
Valentina Milojevic
0722541344
Martyn Bathurst
Jenny Nätt
Johanna Josefsson
Jessica Leander
Carina Eklund
Carina Eklund
0722541787