OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om jobbet - Du som söker bör vara strukturerad, noggrann, ansvarstagande och ha en god samarbetsförmåga. Du bör vidare ha grundläggande kunskaper i redovisning. Erfarenhet av löneadministration är meriterande. Vi arbetar helt digitalt så god allmän datorvana krävs. Vi utbildar vår personal i de system som behövs. Arbetet sker på distans inledningsvis men eftersom det behövs möten regelbundet så bör man vara bosatt i närheten av Sigtuna, Knivsta eller Uppsala och ha tillgång till bil.
Arbetsuppgifter - Att ingå i ekonomiavdelningen som ansvarar för en stor del av det administrativa arbetet inom företagsgruppens verksamheter. Företagen är verksamma inom vård och omsorg.
Nu söker vi någon som kommer att arbeta med:
Löpande redovisning
Avstämningar
Löneadministration
Allmänt administrativt stöd till de operativa vårdverksamheterna.
Detta är ett litet företag så det kommer förkomma många olika arbetsuppgifter.
Ansökan - Ansökan ska innehålla ett personligt brev, CV samt betygskopior.