OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du erfarenhet av löner och är på jakt efter nya utmaningar?Till en av våra kunder med kontor centralt på Östermalm i Stockholm, söker vi en driven och framåt löneadministratör för ett längre uppdrag.Arbetsuppgifter: Du kommer att självständigt ansvara för alla förekommande uppgifter inom löneadministration, såsom tidrapportering, lönebearbetning, reseräkningar, semesterlöneberäkningar, pension och statistik samt även efterarbete i samband med löneutbetalningar. Kvalifikationer: Du har minst tre års erfarenhet av att arbeta med löner.Som person är du självgående, noggrann och stresstålig.Har du praktisk erfarenhet av HR arbete är det mycket meriterande.Erfarenhet av lönesystemet Hogia är ett plus.Du behärskar det engelska språket i tal och skrift.Självklart har du goda kunskaper i Excel.Du kommer att ha många kontakter internt inom företaget, så för att trivas med tjänsten är det en förutsättning att du är social och samarbetsvillig. Vi erbjuder: Det här är en möjlighet för rätt person att få arbeta i en utvecklande och expansiv miljö.För rätt person kan finnas en möjlighet till en fast tjänst med goda utvecklingsmöjligheter.Tjänsten ska tillsättas omgående. Ansökan: Låter det intressant?Ansök genom att registrera din CV på vår hemsida, www.kellyservices.se Intervjuer kommer att hållas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut.Välkommen med din ansökan! Kelly Financial Resources är specialister på HR-lösningar inom ekonomi och finans.Fler spännande tjänster hittar du på www.kellyservices.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Åsa Olofsson
08-546 511 00