OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Jobb-ID
2022041
Jobbeskrivning
En känd Klädeskedja söker nu en löneadministratör till huvudkontoret i Globen, Stockholm. Som löneadministratör kommer du att bli en del av bolagets ekonomiteam med ansvar att rapportera till ekonomichefen. Du kommer även ha ett nära samarbete med HR-enheten och vara delaktig i personalrelaterade frågor.
VILLKOR
Startdatum: 1a Juli
Ort: Stockholm, Globen
Arbetstider: 8-17
JOBBINFORMATION
Omfattning: 100%
Yrke: Löneadministratör
Stad: Stockholm
Omfattning: 100%
Områden: Globen
KOMPETENSKRAV
Högskoleutbildning inom löneadministration Erfarenhet inom Hogia
DINA ARBETSUPPGIFTER
Som löneadministratör kommer du att ansvara för bearbetning, administrering och rapportering av bolagets löner, pension- och försäkringsadministration, skatter och deklarationer, support & service för de anställda i lönerelaterade frågor samt hantera såväl kollektiv- som tjänstemannalöner.
OM FÖRETAGET
Kunden är en klädeskedja som erbjuder produkter för alla målgrupper. Företaget säljer både egna produkter så väl som återförsäljare av andra varumärkens produkter. Företaget har de senaste året satsat allt mer av sin försäljning online och även börjat expandera i andra nordiska länder. Huvudkontoret ligger i Globen och företaget har butiker och branscher i 12 andra regioner i Sverige.
DIN PROFIL
För att lyckas i den här rollen ser vi gärna att du har en , har en högskoleutbildning inom löneadministration samt erfarenhet av att jobba med löneadministration, Talar och skriver svenska obehindrat. Har tidigare arbetat eller förstår Hogia eller snarliknande system. Det är viktigt att du som person är noggrann och ansvarstagande,
OM OSS
Som anställd på Reko Consulting kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas av kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Reko Consulting får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Reko arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Reko för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.