OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För uppdrag hos kund i centrala Stockholm, söker vi dig som är Löneadministratör. Uppdraget är på 30% och startar under majmånad och beräknas pågå i ca 7 månader.
Uppdraget innebär att du självständigt ansvara för lönehanteringen av vår kunds löner. Arbetsuppgifterna innebär att i Agda självständigt hantera löner för tjänstemän, allt från utbetalningar, myndighetsrapportering till att besvara lönerelaterade frågor från organisationen. Rollen ingår i ett tema löneadministratörer.
Kvalifikationer:
För att trivas i rollen bör du ha minst två års relevant arbetslivserfarenhet och du känner dig trygg i rollen som Löneadministratör. Vi ser gärna att du har en utbildning inom lön, exempelvis en YH-utbildning. Rollen förutsätter att du har erfarenhet av lönesystemet Agda.
Välkommen med din ansökan!
Frågor och kontakt
Vi rekryterar löpande så ansök gärna redan idag. Aktuella kandidater kommer kallas till intervju snarast. Vid eventuella frågor kontakta Accountors ansvariga rekryterare Kristin på: 010 – 475 04 05.
Vi är Accountor; det största outsourcingbolaget för löne- och ekonomiadministrativa tjänster i norra Europa med spetskompetens inom Redovisning och Lönehantering. Vi har över 100 kontor i sju länder och är idag totalt fler än 2500 passionerade medarbetare som tillsammans hjälper våra kunder att lyckas. Vår styrka ligger i starkt medarbetarfokus, kvalité och teamarbete. Accountor i Sverige har haft en stark tillväxt de senaste åren och idag är vi 340 medarbetare utspridda på totalt 10 kontor. Hos Accountor bidrar du till både kunders och kollegors framgång, utvecklas i din yrkesroll och känner stolthet över att tillhöra ett av 2017 års utsedda Karriärföretag! Vill du bli en del av oss?
Löneadministratör
Kontaktpersoner på detta företaget
Frida Dynér
Nina Sigurdsson
Kristin Annerstedt
Josefin Gustafsson
Gunilla Lindskog Andersson
Lotta Fylking
Jonna Rickard Lindberg
Jonna Lindberg
Katarina Brygiewicz